З початку карантину продажі Roshen впали на 10%
Найбільший український виробник кондитерської продукції Roshen заявив про падіння продажів на 10% у натуральному вираженні з початку карантинних заходів через зниження купівельної спроможності.
Про це повідомила прес-служба компанії у відповідь на запит "Інтерфакс-Україна".
"З початком карантинних заходів та світової економічної кризи ми спостерігаємо спад купівельної спроможності і, відповідно, попиту на кондитерську продукцію. Ми вже на сьогодні маємо падіння в 10% в натуральному вираженні", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що корпорація зберегла ціни на кондитерську продукцію на "докарантинному" рівні.
При цьому, частина фірмових магазинів продовжують працювати у штатному режимі - магазини в ТЦ без окремого виходу закриті, інші - працюють.
"Поки що в планах скорочувати кількість працюючих фірмових магазинів - немає", - заявили в компанії.
У Roshen додали, що інвестують кошти у боротьбу з коронавірусом в Україні.
"Roshen взяв під опіку понад 20 лікарень, в шести регіонах. Перш за все, ми плануємо забезпечити необхідним захистом медичних працівників, які безпосередньо контактують з хворими і беруть на себе основний удар, так само плануємо профінансувати закупівлю необхідних медикаментів", - йдеться у повідомленні.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"